הנעת תהליכי יצירה וביטוי עצמי

אלתור והלחנת שירים

טיפול בקול, נשימה ושירה / פסיכותרפיה / פיתוח קול ושירה, כתהליך התפתחות אומנותי ואישי

תהליך אישי, לחיפוש הנביעה היצירתית הפנימית והפיכתה ליצירה אומנותית מתקשרת: הלחנת שירים, אלתור קולי, יצירה תנועתית, אימפרוביזציה בתנועה, פרפורמנס, הופעה בימתית.

במפגשים נעבוד עם הקול והתנועה במטרה למצוא את המוסיקליות הטבעית והנביעה היצירתית וליצור מוסיקה. דרך המפגש בין הקול, הגוף והעולם הפנימי, הנע ומשתנה כל הזמן, תתגגלה לנו היצירה. בשלב הראשון באלתור ואז כשנמשיך ונעבוד על חומרי הגלם, האינטואיטיבים שיוצאים מתוכמנו, הם יוכלו לתפוס צורה ולהתקבע כשיר או יצירה קולית-תנועתית.

למפגשי יצירה מוזמן מי שמחפש ביטוי עצמי יצירתי, מי שחלמה לכתוב ולהלחין שירים, מי שכבר כותב ומלחין והיה רוצה לעבוד על החומרים שלו לעומק, לפתח אותם ולמצוא השראה לעוד חומרים, מי  שמעוניין לנהל דיאלוג יצירתי עם תכנים פנימיים, עם אמנים אחרים ועם קהל.

סוגים נוספים של מפגשים בקול

shout-the-1978-003-alan-bates-shout-bw_optimized

טיפול בקול ושירה

 עבודה עם הקול, הגוף, הנשימה הדמיון והשיחה, במטרה ליצור תנועה ושינוי פנימי וחיצוני, לבטא את העולם הפנימי וליצור תקשורת אמיתית וכנה בין החלקים השונים בנפש ובינינו לבין העולם בחוץ.

billie-holiday-1281326_1920_optimized

מפגשי פיתוח קול ושירה

הרחבת יכולת השירה והביטוי הקולי, כדרך להגיע לביצוע כנה ועצמתי של שירים, כדלת לנפש ולגוף וככלי להתפתחות במישור האומנותי ובמישור האישי.

under-water-1819586_1920

פסיכותרפיה בשילוב נשימה וקול / פסיכותרפיה קולית

טיפול נפשי, המשלב שיחה ועבודה עם נשימה וקול. מעבר לשיחה, עליה מבוסס טיפול פסיכולוגי קלאסי, ניתן כאן מקום לעוד היבטים בנפש ובקשר, כמו תחושות גוף, נשימה וקול, דימויים שעולים ועוד.

dance-3999927_1920_optimized

מדיטציה ויוגה קולית

מפגשים חווייתיים, המתמקדים במפגש בין קול, גוף ורוח ובחוויה העצמתית של יוגה, מדיטציה ודמיון מודרך, תוך שימוש בקול.