פסיכותרפיה בשילוב נשימה וקול

פסיכותרפיה קולית

טיפול בקול, נשימה ותנועה / פסיכותרפיה / פיתוח קול ושירה, כתהליך התפתחות אומנותי ואישי

טיפול בקול, נשימה ותנועה / פסיכותרפיה /

פיתוח קול ושירה, כתהליך התפתחות אומנותי ואישי

פסיכותרפיה, בשילוב נשימה וקול

טיפול נפשי, המשלב שיחה ועבודה עם נשימה וקול. מעבר לשיחה, עליה מבוסס טיפול פסיכולוגי קלאסי, ניתן כאן מקום לעוד היבטים בנפש ובקשר, כמו תחושות גוף, נשימה, קול, ודימויים. העבודה עם הקול, הגוף, הדמיון והנשימה יכולה לתפוס מקום קטן ותומך שיחה, או גדול ומרכזי בתהליך, בהתאם לרצונו וצרכיה של המטופל.ת.

פסיכותרפיה היא טיפול פסיכולוגי מעמיק, שנעשה באמצעות הקשר בין המטפלת למטופל.ת ומטרתו ליצור תנועה ושינוי בחיים. טיפול פסיכותרפיה מבוסס לרוב על שיחה. טיפול פסיכותרפיה זה, המשלב נשימה, גוף וקול, מצליח להגיע לרבדים שלמילים קשה לתפוס. דרך העבודה שמשלבת שיחה עם חיבור לגוף, לנשימה ולקול, נצליח לגעת ברבדים עמוקים אלה, להכיר אותם בשפתם הלא מילולית ולהצליח להביא אותם לידי ביטוי וקשר.

לטיפול פסיכותרפיה בשילוב נשימה וקול מוזמן.ת מי שהיה רוצה להביא לחייו תנועה ושינויבקשר עם חלקים שונים בנפשו וליצור

סוגי מפגשים בקול

shout-the-1978-003-alan-bates-shout-bw_optimized

טיפול בקול ושירה

 עבודה עם הקול, הגוף, הנשימה הדמיון והשיחה, במטרה ליצור תנועה ושינוי פנימי וחיצוני, לבטא את העולם הפנימי וליצור תקשורת אמיתית וכנה בין החלקים השונים בנפש ובינינו לבין העולם בחוץ.

billie-holiday-1281326_1920_optimized

מפגשי פיתוח קול ושירה

הרחבת יכולת השירה והביטוי הקולי, כדרך להגיע לביצוע כנה ועצמתי של שירים, כדלת לנפש ולגוף וככלי להתפתחות במישור האומנותי ובמישור האישי.

dance-3882695_1920_optimized (1)

הנעת תהליכי יצירה וביטוי עצמי

תהליך אישי, לחיפוש הנביעה היצירתית הפנימית והפיכתה ליצירה אומנותית מתקשרת: הלחנת שירים, אלתור קולי, יצירה תנועתית, אימפרוביזציה בתנועה, פרפורמנס, הופעה בימתית.

dance-3999927_1920_optimized

מדיטציה ויוגה קולית

מפגשים חווייתיים, המתמקדים במפגש בין קול, גוף ורוח ובחוויה העצמתית של יוגה, מדיטציה ודמיון מודרך, תוך שימוש בקול.